Adresas: Sedos g. 5-1, Telšiai

Mob. 8 699 91 801

gydomosiosproceduros@gmail.com

 

Mankštos

    • BODY Flex - liekninamojo kvėpavimo pratimai, stiprus pilvo įtraukimas ir raumenų tempimas – efektyvi programa svoriui sumažinti, sudribusiems raumenims įtempti. Gilus diafragminis kvėpavimas, derinamas su raumenų tempimo pratimais, padeda deginti riebalus, stangrinti raumenis ir formuoti figūrą. Tai viena iš pačių efektyviausių treniruočių deginant riebalus ir mažinant kūno apimtis.
    • Kalanetika - baleto meno ir rytų jogų gimnastikos ryšys. Jos pagrindas – tempimas ir statiški pratimai, suaktyvinantys giliuosius raumenis. Dėl šių dviejų element greitai pradeda lieknėti gilusis poodinis sluoksnis: riebalų masė nyksta, o raumenų – standėja.
    • Stepas – treniruočių metu naudojamos STEP platformos. Labiausiai apkraunami kojos šlaunų, blauzdų raumenys.
    • Mankšta su kamuoliais puikiai tinka lankstumo ugdymui, laikysenos korekcijai, Ypač tinka turintiems stuburo problem. Treniruoja viso kūno raumenis, efektyviai degina kalorijas, stiprina širdies raumenį, padeda normalizuoti kraujo spaudimą.
    • Aerobika – mažo ar vidutinio intensyvumo riebalų deginimo treniruotės. Atliekami įvairūs pratimai, nėra arba labai nedaug šuoliukų.